Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, August 30, 2010

saya suka BRAND'S INNERSHINE PATI PRUNE..



oh yeahhh !!! inilah dia....sangat sedap....ahaha..kalau bukan kerana ianya murah kat mydin tadi, confirm sampai bila2 pun saya tak terfikir nak beli... sedap tau... bagus pulak tue...saya rekomen kepada makcik2 yg bergelar wanita utk beli minuman kesihatan ini...hehehe..belilah di mydin kerana harganya rm19.80 sahaja berbanding watson,guardian atau jusco..harganya rm22.90...

saya baru je minum sebotol tadi..memang sedap..harap2 esok pagi muke saya glowing mcm ade mentol lampu kat dlm kulit..yeaaahaaaa.....hehehe...tak kan baru minum sebotol da bole nmpk kesan kot..ihikss...

pati prune ni sebenarnye minum pada waktu malam dan pati berry plak pada waktu siang..sebotol setiap hari...satu kotak ade 6...adehhh... utk 6 hari jer??

pati prune ni mengandungi vitamin A,C,E dan zinc..bagus utk kulit.. dan juga baik utk membuang toksin..tu sbb ianya bole menjadikan kulit kite glow... after toksin sume dah dibuang, of coz la kult kite x kusam kan... manakala pati berry plak mengandungi lutein yg mana bagus utk penglihatan kita..haaa... kalau nk kulit cantik,toksin kurang,mata bersinar2 minum lah kedua2 pati nih...hehehe... bole la jadi ala2 diana danielle gituw..ahakss...

saya harap adelah perbezaan after minum pati prune ni sbb dah ramai sgt yg tegur muke saya pucat...pastu ckp saya pregnant..bagi harapan je tau..last2 x de pun..hampa... ok2, kite tunggu result dia nanti..daa....

No comments: