Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, November 27, 2010

Pre wedding Picca...

hik hik hik.... bukan nak tunjuk aku punya pre-wedding picca, bukann.....sbb aku x de buat pun..maklum, masa kawen dulu x de menda2 ni sume...skang zaman da canggih...hehehehe....terasa macam kawen zaman era 70an la plak...huhu~

tapi mmg teringin sangat2 nak buat pre-wedding picca nih...hahahaha..mcm mana? kalau sekarang nak buat boleh ke? hahahaha.....poyo plak...seri muka pun da abis.. ( bukan kuih seri muka okehh !!! ).. badan pun da gemok... macam mana la nak dapat picca yang cantik dan berseri2.... ( oppss...lupe, minumlah brand innershine untuk seri dalaman dan luaran..ahaks... )

selalunya, pas kawen orang akan buat maternity photoshoot....best kan? pastu baby photoshoot... seronok gak kan ??

so, oleh kerana aku dah tunggu dekat 2 tahun tapi tak jugak boleh amik maternity photoshoot, so ape kata aku suggestkan kepada diri sendiri untuk amik gambar post-wedding photoshoot..eheh...ade ke nama nih ? ( kata lawan bagi pre adalah post kan?? ahakss... )

haaaaaaaaa...menarik jugak bunyinya....aku mau..aku mau !!! x kire...aku mesti mau.....ape lagik, aru... siap sedia yer.. sila jadi photographer rasmi kami nanti.....yahuuuuuuuuuuu!!!!

tapikan, aku rasa...lagi best buat post-wedding photoshoot ni..sebab-sebabnya ::

  • dah boleh pegang-pegang tanpa dosa....dah halal beb.. =)
  • dah boleh pelok-pelok depan org ramai tanpa pikir nanti jiran2 aku nampak dia mesti report kat mak aku... =)
  • dah boleh amik gambar ala2 nak cium gitu..ihiks.... ala2 jer.... bukan betul2 pun...
  • dan dah boleh pose ala2 model gituw sebab masa kawen photographer dah penah ajar, so de la kekok nau2 kan.. ahaks...
wahhh....hati dah bunga2 nih...nk tengok kalendar jap arr..mau carik tarikh yg sesuai....

tata~

No comments: