Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, February 16, 2011

Barang baru,...

Ngeh ngeh ngeh.... barang ape?

Taadaaaaaaaaaaa ~


Hair dryer cum Hair styler.... baru je en.suami belikan semalam... ( pas aku merengek2 kat dia le.. hihihihi )

kegunaan nya ??

Best kan ? Kalau Cik Nurul x cakap pasal nih, aku pun x mo beli kot... dia dah cari benda ni lama sgt.... brand Panasonic nih... last2 jumpa kat Tesco tapi OUT OF STOCK! Kat KL cari pun x de.... tetibe....time kitorg pegi karok tu.. dia saje usya kat Parkson... sekali ade...lagi murah dari Tesco...rezeki kan... ade hikmahnye x dapat beli kat Tesco aritu..hihihihi...

Semalam, balik je rumah en.suami suh aku demo kat dia... huh ! dah mcm hair stylist dah aku smlm... hahahaha.... pagi td x sempat nk melawa pegi opis... esok arr aku mau try... hahahaha...
tah jadi ke tidak...poyo je aku nih kekadang...

Untuk itu, mari kita iron baju batik... esok pagi boleh aku settle rambut je.... daaaaaaaaa ~

No comments: