Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, February 6, 2011

Berjaya !!

YAYY !! kami berjaya menyiapkan mini pelamin untuk cik shereen... hahaha...mmg paling puas hati arr...sehari carik idea...sehari siapkan tugas....walawehhh !! dah boleh bukak company ini macam.... wedding planner beb....hahahahaha....tukang make up ade..tukang buat pelamin ade...tukang gubah hantaran ade...tukang sibuk pun ade..hihihhihihi....nanti aku upload pic yer...tapi korang kene tunggu sampai majlis tu selesai lah ye...huhuhu!

tapi ade 2 tugasan yg perlu aku selesaikan..maklum le...cik shereen bekerja di KL...aku je la yg tinggal kat melaka untuk tolong dia so....tugasan pertama ialah menggubah bunga untuk letak tepi pelamin...dan tugasan kedua ialah siapkan 2 ketul je lagi hantaran...

mcm pening skit pale aku nih....minggu ni nk kene siapkan tempahan manik yg dah berkurun lamanya aku peram....pastu nk settle kan tugasan baru aku tue....slow2 ye mem ! adehhh...

dan lagi 6 hari akan menjelanglah hari tua aku...huhu~

marilah kita sama-sama menggerakkan tenaga menyiapkan ape yg patut dulu...tata~

No comments: