Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, April 2, 2011

Yang pertama..

Alhamdulillah, aku dan en.suami dah selamat sampai di Negeri dibawah bayu ini... Kitorg safely landed kat sini dalam kul 3.15pm.. Dan ini adalah entri pertama...hihi... Inilah trip kedua yang aku nanti-nantikan tu... Sebenarnya trip ni kire last minit punya planning.. En.suami suh aku pilih destinasi honeymoon sempena anibesri kedua kitorg tu.. Dalam negara je le... Hihi... Tapi aku x tahu mana nak pilih.. En.suami memang dah lepas tangan le.. Tetibe adik lelaki aku pelawa kitorg kalau-kalau nak join dia pi Sabah .. Hurmmm... Kitorg pun mmg tak pernah sampai lagik.. Jadi x pikir panjang kitorg terus kata nak.. Booking tiket online dan akhirnya kami sampai jugak kat sini.. :)

Selain entri pertama dari Kota Kinabalu ni, ini juga adalah entri pertama aku via ipad... Teeheee..
Hadiah anibesri ke? Aku sendiri pun tak tahu... Huhu! Beli kat Lot 10 sebab kat Melaka dah takde stok.. En.suami x mo tunggu lama so dia le sendiri call sume outlet Apple yang ade lagik stok ipad ni.. Lastlast kat Machines, Lot 10 je yang ade.. KLCC ke Pavillion ke sume tarakkk okeh ! Tapi macam kesian ek... Orang lain dah lama pakai, aku baru nak merasa.. Huwakk ! Ipad 2 pun dah nak masuk Mesia ... Hihi...

Okeh okeh... Mau tito la.. Perut dah sendat makan seafood tadi sambil minum air kelapa dan milo ais tabur... Picca will upload later k.. Sekarang sudah tak sabar nak tunggu esok... Hehe... Selamat malam bah.. Oppsss... Hahaha....

No comments: