Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, October 24, 2011

Saya dah ada anak buah ... Yeayyy !!

Alhamdulillah.. syukur pada Allah kerana telah memudahkan proses bersalin adik ipar saya... Alhamdulillah both baby and mama sihat...

Baby ni adalah cucu sulung dalam family aku dan anak buah pertama kami... Tetapi bukan dari anak sulung keluarga aku... hihihi... Insya'allah next year tambah lagi ahli keluarga dalam family aku.. Seronok betul ada baby dalam rumah... Ramai yang datang ke rumah tengok baby..

Baby dan mama akan berpantang kat rumah family aku memandangkan kampung halaman adik ipar aku tu kat Sarawak.. Kesian pulak adik aku nak jengah anak dia kalau isterinya berpantang kat sana kan...

Alamakkk.. cerita2 tapi lupa nak cakap.. baby lahir pada hari Sabtu, 22/10/2011 kat Hospital Besar Melaka.. Alhamdulillah, layanan nurse dan doctor sume ok.. Dan ini merupakan pengalaman pertama aku menghantar orang nak bersalin ke hospital.. ( siap boleh berenti tuang minyak jap ek.. ahahahha )



Ini adalah baby yang berusia 2 hari memakai baju Liverpool.. di malam kekalahan Man U dengan Mancester City... 6-1... ekekeke..


Haaaa... baru nak cerita lebih2 pasal baby ni, little sayang aku dah dok tendang2 dalam perut nih.. kuat plak tu.. Nak suh citer pasal sayang plak ea... hehehe.. Ok, nanti entry lain mommy citer k sayang...

fuhhh.. mommy tgh ready nak g check up nih.. harap berat x lebih.. Amin... =)


** baby lom ada nama, so kita panggil baby dulu k ***

No comments: