Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, July 10, 2010

akhirnya.......

saya telah berjaya memasak sup ikan merah yg sangat sedap !! yay !! pujian utk diri sendiri... ( sila clap ur hand... eheh...) mcm x percaya je... since 1st step lagik mcm da bole agak yg sup itu akan berjaya dimasak menjadi sedap...hahaha..alhamdulillah, ade gak skill memasak saya kan... huh!! sape lagik yg berani kata saya x tahu masak?? sila angkat tangan ( dont u dare to raise up ur hand.... huhmppp )

syukur, dapat la sefamily merasa masakan saya arini..walaupun menu nya simple tapi oke la kan, sbb saya yg masak...so, secara x langsung, dapatlah mak berehat dr membuat kerja rumah arini..... saya mmg anak yg baik kan??

dari breakfast smpai la minum ptg..sumenye tersedia...cewahhh!! mcm power je bunyi nye..padahal byk yg import..kuang kuang kuang...

tapi serius, sup itu betul2 rasa sup...tak lah mcm masak asam pedas pertama saya yang menjadi masak asam pedas manis or nama lainnye asam pedas 3 rasa... hahaha.... tak payah explain lebih2.. tgk nama lauk da thu rasa dia kan?? huwakkk.......

No comments: