Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, July 9, 2010

mak saya...

hurmm...arini mak saya muntah 2 kali dan pening serta pitam dan mabok... terus hantar pegi hospital pantai untuk check up..alhamdulillah x de ape2 penyakit yg serius cume rupe2 nye tekanan darah mak naik...smpai 118.. doktor bising..katanye kalau over 120 , bole kene strok...nauzubillah...mintak dijauhkan...x tahu kt mana silapnye, sama ada pemakanan atau stress tapi yg penting mak mmg x penah pegi check up kat hospital every month ( takut katanya.. ) mak cume makan ubat yg dibeli dari farmasi...ubat tu pun direkomen oleh doktor lah...
after diberi ubat, mak rehat kat sana dlm 2 jam...mak dibenarkan balik after doktor tgk keadaan mak kembali stabil, syukur alhamdulillah.... tapi mmg risau sgt2 kat sana tadi...

so, esok...nk bagi mak rehat..dr breakfast smpai la ke makan tghari..saya mahu siapkan....maknanya, saya akan main masak2 esok..yahuuuu!!!!. harap2 sedapla masakan saya esok..ekekeke...

eh..tido awal...tido awal..esok kene bangun pagi2... kang x pasal2 mak kene breakfast kul 11am plak...hehehehe..nite2....... doa kan kejayaan saya memasak esok..amin.....

** YA ALLAH YA TUHANKU, KAU PELIHARALAH KESIHATAN IBU DAN BAPAKU... KAU HINDARILAH MEREKA DARI SEBARANG PENYAKIT YANG MERBAHAYA... AMIN YA RABBAL ALAMIN...

No comments: