Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, July 15, 2010

ekin.... mana kau ???

ekin.... semalam aku tunggu ko on9 smpai kul 1.30am..tp ko x de... aku post kat wall ko x de reply...ko g mana kin?? aku risau la... aku nk tahu result check up ko... tapi aku tetap x mo fikir yg negatif...aku rasa ko tentu pegi jalan2 ngn pian kan?? ronda sekitar jeddah..untung2 da smpai dubai... seronok x kin?? tapi...betul ke ko pegi jalan2 kin?? aku x bole buang la perasaan risau aku tue... aku harap x de mende yg x elok happen kat ko... aku harap ko cume demam biase je... bintik2 merah tu keluar sbb badan ko terlalu panas..tu je... bukan disebabkan penyakit lain... aduhh...aku risau sgt nih kin...aku doakan ko sihat kin... aku risau sbb ko sorg2 kat sana..pastu kalau ko x sihat sape nk jaga aqeef... kin, kuatkan diri dan semangat k... ko boleh kin..aku yakin ko boleh...

ekin... aku paham ko bosan kat sana..x bole kuar jalan tanpa pian..x bole duduk kat balcony..x bole bukak tingkap... kene duduk dlm aircond 24jam... kene pakai jubah itam kalau nk kuar... tapi lama2 ko akan biasa...insya'allah...slow2 tau kin... ini kan pengalaman... tak semua org dpt pergi sana....be strong babe...

ekin... jage diri elok2 k... jgn risau-risau sangat pasal family ko kat sini... insya'allah izzati ngn abg iwan ko bole handle semuanya... jgn risau2 tau...yg penting ko kene sihat dulu.. kalau ko x sihat, mak ko risau kat sini.. x bole tido, asek ingt kan ko... nak makan pun x lalu...

ekin... kitorg semua rindu kat ko..dan akan selalu doakan kesihatan dan kesejahteraan ko ngn aqeef kat sana..... jaga diri babe, jangan sedih-sedih.... minum air masak banyak-banyak... makan tau..jgn cerewet sgt.. bile lagi nk rasa makanan arab kan??

No comments: