Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, September 12, 2010

yay !!! dah raya dah...



selamat hari raya u'olls..... walaupun da masuk raya ke3 tapi semangat tu masih ade...( aduhh teringt plak isnin da kerja...)

dan itulah tema saya raya tahun ni...hijau...eeeyuwwwww.....
nak buat cm ne...en.suami yang mahu....walau cam ne pun, saya tetap suke sbb berjaya menjahit manik2 kat baju sendiri...syukur alhamdulillah...

tahun ni beraya di rumah mertua...agak penat sbb x bole nak curik2 baring..plus kene control cun..hahaahaha...
kami bersembahyang raya kat masjid selat tahun ni...en.suami, mak mertua,saya dan c becok amirah..aduhh...macam2 gelagat dia kat masjid..kelakar betul...

raya kedua pun masih di sana... dan paling best raya kedua tahun ni, saya dapat coklat PATCHI dari mak ngah...ya allah..seronoknye...x sangka mak ngah ingt janji dia...sykur..syukur..
dan seperti biasa..makan banyak...wawawawa......esok kene control beb..kalau x, cnfrm x muat jeans2 gue..

hari ni da kire raya ke3 kan?? haaa....barulah ade peluang nk beraya ngn my family plak..mak da booked siang2..hehehe..kesian mak, so kite sambung nanti la yer..mau tido dulu...daaa....

p/s :: lawa x manik saya tue..hahahhaaa

No comments: