Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 30, 2010

Confius la...

Da lebih 40 entri since 1st time saya create blog ni....tapi masih x tahu nak bahasakan diri sendiri sebagai apa...

kalau korang perasan, bercampur baur mcm rojak bahasa panggilan dalam setiap entri....kadang2 jadi saya, kadang2 jadi aku... hahahaha...nak panggil apa sebenarnya nih ??

  • SAYA
  • AKU
  • INO
kalau SAYA tu x mcm formal sgt ke ?? mcm lemah lembut kan?
tapi kalau AKU plak...mcm kasar la pulak..
kalau INO plak ?? hurmmm.......kalau teruskan mcm sekarang boleh x?? panggil ikut kesesuaian entri..eeheheheh...x pening kan? kalau pening tampal koyok...ihiks !

okla, apa2 pun..ini adalah entri terakhir untuk bulan November 2010 ni ye...menjadikan ianya genap 10 entri..muahahahaha...

selamat menyambut Bulan December korang2 sume.....and thank u for my new follower..korang betul2 menjadi semangat untuk terus berceloteh...luv u la....nite2

No comments: