Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, December 1, 2010

Handbag !!!

no more entry bout Lemon...sighhhh (-_-") kita tukar lain pulak ye...

HANDBAG

oh !! heaven nya tiap2 hari dapat tgk handbag kegemaran dlm WEBSITE nih...tak pun WEBSITE yang ni...duhhh !!!! seronok... kalau ngantuk2 kat opis, cuba bukak website tu..segar ko mata aku.... jgn kata ngantuk, kalau lapar pun boleh jadi kenyang ler....hahahaha....

x cukup dgn website rasmi, aku add lagik FB sape2 yg ade jual2 beg ni...hahahaha....pastu mule le aku ditag kat beg2 baru yg diorg upload tue...hahaha...dah penuh gambar beg je kat photo aku...silap haribulan org ingt aku yg jual beg...muahahahaha...

alaaa...jgn kata aku, korang2, ladies kat luar tu pun sama kan ??? jgn nak deny yer...mak tau nyahh...u all pun sama...x dpt beli, dpt tgk pun jadi ler....pasang angan2 dulu...pastu kumpul2 duit... pastu beli le kan??

aku pun gitu.... x de la maknanya, kalau berkenan terus beli...ko ingt aku keje cop duit ?? so, slow2 la yer... kalau korang nak beli murah, boleh kirim sape2 yg pegi ober the sea tue..make sure korang kenal la yer..jgn main kirim jer...hehehehe...tp price sana mmg jauh beza ngn price kat mesia nih... lebih2 lagik kalau sana tgh sale...huh !! berbaloi2...

kdg2, bukan x caya ngn FBian yg meniaga tu.... just amik langkah berjaga2 jer.. takut beg tu x ori tapi claim price mcm yg ori..kita la rugi kan ? sebab ade kawan2 my aunt yang terkena.... sekali beli bukan 1 tapi smpai 4...sume kaler dia ade..hahaha...sekali x ori...menyesal x sudah... nak claim ganti rugi pun x gune..sbb penjual dr seberang....kesian.... =(

sebab nak murah punya pasal, dah rugi...so, aku prefer kirim sedara2 atau kwn2 yg pegi ober the sea tue... insya'allah tak kan kena tipu atau rugi..kan? kan? kan?

sekarang tgh tunggu one of my feveret handbag..insya'allah this friday dapat...dan sedang aim satu lagik....tp x tahu bila boleh dpt....hahahaha...bukan nk membazir but at least terasa penat lelah bekerja selama nih terbalas...tak salahkan beli hadiah untuk diri sendiri??

ok guys, tu je tips utk hari ni.. ( kire tips ke tue?? ihiks...)
gud nite everybody..& selamat berblog.......... =)

No comments: