Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, January 6, 2011

P E N A T ! ! ! !

Weeehoooo.... arini title entri dengan status fesbuk sama...dah x boleh nak pikir dah...mmg penat giler....tahap gaban punya penat..... smlm belon selamat mendarat kul 2.40 pm.....itu ini itu ini...gerak balik ke destinasi yg patot ditujui dlm kul 4.15pm....

hu mak haihh !!! kemain jauh lagik.....seb baik dah makan....hahahahaha....sume org smpai ingat kitorg dah tersesat.....aduhhh....dari nampak matahari smpai dah nampak bulan...x jugak sampai2... mmg mencabar giler beb.....macam nak patah pinggang aku...

setelah hampir 4 jam baru kitorg sampai ke destinasi .... ponat !!! seb baik dinner malam tu ditaja oleh Pengarah Penjara kat sini ( kawan pak long aku..hik hik hik ) balik2 jer terus gubah hantaran... dalam penat2 tu jadik la jugak hantaran yang aku gubah tu... LEGA!

dalam kul 1am baru nak tido tapi korang tahu lah...1st nite mana boleh tido....hadoiiii !! naik sakit kepala aku... tah ape2 la yg aku pikir smpai akhirnya terlelap...tah pukul berapa la masa tue.... sedar2 terjaga dah azan subuh.....

Harini start jalan2 skit...ape yg ada kat sini ? Mari kita check it out.....hihihihihi......

No comments: