Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, January 5, 2011

SORRY, tiada good news untuk di share...

Semalam dah pegi Klinik Liu & Vincent dah....klinik ape?? tu klinik pakar puan ye kawan2....hurmmm...nampaknye harapan tidak secerah yang disangka....dapat berita sedih lagik ade...seb baik doktor tu hensem , so tak de lah meleleh air mata aku semalam.....

En.suami pun teman sama masa scan tue....ingatkan ade lah berita gembira doktor tu nak cakap.....tapi alhamdulillah, bukan berita buruk yang diterima...cuma sedih jer...yang sedihnya, rahim masih kosong.....x de baby.. =(

Alhamdulillah, doktor hensem cakap..

Rahim ok, dinding depan belakang x de masalah..cuma dinding tu tebal...16.2mm...x normal tau..doktor cakap kalau dinding normal selalunya 8mm jer...tapi tu bukan masalah besar...sebab dinding tu tebal kerana hormon tak stabil...ya ! hormon aku x stabil....bila dia check lagik, rupanya ade ovarian cyst... doktor hensem cakap cyst tu boleh hilang pas makan ubat yang dia bagi..dalam cyst tu air jer....aku betul2 harap cyst tu boleh hilang....risau wehhh !!

Doktor hensem bagi aku obat....untuk makan 5 hari..after 5 hari tu, confirm akan period ... masa period kene datang balik untuk test darah...nak kesan hormon ape yang kurang.. after tu doktor hensem akan bagi ubat hormon..( confirm aku gemok nanti wehhh!! )

korang doakan pas treatment tu aku berjaya pregnant yer...aku x mo ade treatment lain2 lagi dah... doakan tau ... ( hehehe..paksa pulak.. )

oklah, aku sebenarnye tgh tunggu time nak naik belon jer nih...nanti jumpa lagik yer..daaa~

2 comments:

DHILABLOG said...

sy pon ade PCOS. dh mkn ubat tp still sama jgk.sy doakan kesihatan awk baik2 saje. sy folow awk k

ciwa said...

saya risau la awk....kita sama-sama berdoa k.... saya nak follow jugak..bnyak info menarik kat situ.. :)