Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, October 7, 2012

I am in love with SHAKLEE !

Meluat dengan tajuk entri aku? sila lah lawat blog ini esok-esok k.. muahahahaha...

Bajet berjuta-juta manusia la nk bukak blog ko ni hari-hari? Ceiitttt !!

Sambil verangan sambil kita menaip k..

Actually, aku xde menda nk stori mori morning glori memandangkan sekarang sudah tiba masanya untuk aku tarik selimut peluk anak aku dan baca doa tido.. Tapi SHAKLEE punya pasal, mari kita merepek merabu meraban sebentar..

Drum roll please !

Cengggggg.....

Dengan ini diumumkan, aku telah menobatkan diri sebagai ahli SHAKLEE pada tanggal 1.10.2012... Alhamdulillah... :)

Kesedaran nak jadi ahli ni datang setelah 4bulan aku asek dok beli on9 je supplement ngn milk booster.. Pikir-pikir balik, baik jadi ahli kan.. dapat beli murah-murah... Hihihi

So, if korang berminat nak tahu tentang produk.. bole je tanye aku.. Insya'allah aku bole bantu...

Kalau nak order pun, silalah... Jangan malu-malu..

Kalu korang nak guna ID aku yg tertera kat sidebar belah kanan tu pun, dialu-alukan.. Dapat harga ahli gitu.. Share le ngn sedara-mara korang k... Sharing is caring whattt... :) Tapi if korang berminat nak jadi ahli, silalah bubuh ID aku tu as korang punye sponsor k.. Tolong menolong amalan mulia... :)

Itu saja dahulu... Bantal da panggil... Selamat malam semua :)

No comments: