Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, October 12, 2012

Seronok tapi Penat !

Alhamdulillah.. Syukur Ya Allah...

Memang cocok sangat tajuk entri tu aku rasa... selalu macam tah apa-apa kan?

Susah nak gambarkan perasaan saat ini.. Banyak sangat seronok nya.. Tak tahu nak cerita seronok yang mana dulu.. Hehehe
Cuma yang pastinya, aku memang sangat seronok sekarang ini dengan apa yang aku sedang usahakan.. Alhamdulillah.. :)
Semalam memang tersangat penat aku rasa.. Sangat-sangat ! Mana nak layan karenah Marissa Auni yang semakin membesar dengan jayanya.. Mana nak layan kerja rumah yang memang kene settlekan di malam hari.. Mana nak layan bisnes nya... Hahaha.. Maklum le, orang bisnes skang.. Hihihi.. ** blushing**

Bukan penat ape pun.. Penat membungkus parcel.. Semalam adalah pengalaman pertama aku membungkus parcel.. dan hari ini pengalaman pertama mengepos parcel.. Biasala kan.. semua perkara pun ade kali pertamanya.. senyummmmmmmmmmmmm :)

Marissa Auni seakan belom memahami apa yang mommy dia buat semalam.. Bole pulak dia tido lambat semalam.. Huru-hara la jadinya.. Insya'allah.. Tak lama lagi, Marissa Auni akan paham apa mommy dia buat.. :)

Hari ni pulak.. Aku awal2 da surrender.. sebabnya da start sakit kepala (kurang tido le tuu)...
Tapi doploh kali menguap pun mata tetap takmo lelap.. Deyyyy ! kenapakah? Marissa Auni da elok aku tidokan awal hari ni.. Bajet nk lelap saing dia laaa... Tapi kenapa tak boleh ni?

Rupenya, Allah nak beri rezeki kat aku... Syukur yang tak terhingga... Ade order masuk, dari kawan encik suami.. Alhamdulillah..  senyummmmmmmmmmmmmm sampai telinga :)))))

Pastu dan dan la datang mood nk berblogging.. ngeeeeeee ~

Dan sekarang, aku pasti da bole lelap... Marilah kita tido, join si kecik comel tu.. Gud nite semua :)



No comments: