Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, November 22, 2012

Promosi Alfalfa Di Bulan November

Ye saya tahu ! Da nak habis bulan kan baru nak post tentang promosi ni.. Huhuhu
Actually kat FB da lama saya publish... Cumanya di blog ni agak kelewatan..
Tapi jangan risau.. Anda masih boleh mendapatkannya dari saya dengan harga promosi yang agak terduduk.. Hehehe

Memang sangat murah tau.. Rugi siapa yang lepaskan peluang ini..

Nak tahu apa khasiat Alfalfa ni? Jom baca lagi...

  1.  Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian
  2. Melegakan sakit sendi dan belakang.
  3. Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
  4. Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).
  5. Merawat arthitis
  6. Bagus untuk elergi dan ekzema
  7. Merawat athma
  8. Mencuci usus bagi membuang toksik
  9. Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
  10. Meneutralkan asid dalam badan
  11. Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita).
  12. Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita).
  13. Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).
  14. Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita).
  15. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  16. Meningkatkan stamina seorang suami
  17. Melegakan sembelit
  18. Membuang angin dalam badan
  19. Milk booster
Alfalfa ni sesuai untuk lelaki dan wanita malah untuk ibu menyusu pun boleh.. Malahan sangat bagus untuk diamalkan.. Tetapi sekiranya bayi anda G6PD, anda tidak boleh ambil alfalfa ye kawan-kawan..
Jom tengok pic Alfalfa pulak..

 Terdapat dalam 2 saiz dan harga :
330 tablets = RM53.75  
700 tablets = RM 97.50 

Kenapa saya potong harga tu? Sebab kan tengah promosi.. Hihihi.. 
Call/SMS/Whatsapp saya k untuk best price :)

Jom tengok testimoni paling terbaru yang saya dapat dari customer saya ni.. Dia sedang consume ESP dan Alfalfa as milk booster..


Alhamdulillah.. Rezeki anak kan? Jadi anda bila lagi mahu mencuba Alfalfa ni? Serius tak rugi jika anda membelinya... Bukan apa, untuk kesihatan anda juga kan? JOm semua.. Jangan lepaskan peluang ini..
 

No comments: